Putem deveni dependenți de siropul de tuse?

Este un fenomen de modă care nu este nou. A apărut înainte de anii 2000. Cu toate acestea, această practică nu ar trebui să fie trivializată. Se amestecă de mai multe medicamente, este de a pune în pericol în special pentru adolescenți, care sunt ghidate de ceea ce văd pe internet.

Tinerii caută în aceste amestecuri un efect euforic, a crescut cu d alte substanțe, cum ar fi alcoolul.

riscurile nu sunt triviale

Aceste produse conțin codeina sau dextrometorfanul sunt opioid . Amestecarea acestora crește efectul lor sedativ și există riscul de comă, insuficiență respiratorie și convulsii. Nu este nevoie să luați doze foarte mari pentru a-ți asuma un risc, mai ales la tineri. Cazurile de deces au fost raportate în Statele Unite

La persoanele vulnerabile, această utilizare poate fi complicată de dependența de opioide . De asemenea, observăm că profilul pacienților care au devenit dependenți de opiacee sa schimbat. Este mai puțin probabil ca aceștia să fie dependenți de consumul de heroină, dar, mai des, să utilizeze în mod greșit medicamente care conțin opiacee: siropuri de tuse și unele analgezice. Pe de altă parte, amestecul de droguri și alcool crește riscul de dependență

Produsele ușor accesibile

Problema cu siropurile de tuse este că cele mai multe sunt over-the-counter . Și auto-medicamente este încurajată, din motive financiare. Cu toate acestea, nici un medicament nu este inofensiv. Niciodată. Toată lumea are o indicație, o durată de utilizare și potențiale efecte secundare

Pentru a limita riscurile, îi încurajez pe toți să nu păstreze o farmacie deasupra - chiar dacă medicamentele pe care le conține nu sunt pe prescripție - și nu trivializați administrarea unui medicament. Părinții au un rol de jucat. Această problemă a relației cu drogul ar trebui să fie insuflată în copilăria timpurie.